luni, 13 ianuarie 2014

Vidul (IV)

        


         Senzația ființială a revenirii vidului în spațiile afectului abia renovat îmi cutremură nervii. Devin pară și foc și minotaur în arcă, iar iertarea de orice tip mă revoltă-n fratricidul gândurilor. Dacă (câtă mizerie poate ascunde acest dacă) mi-ar fi în puterea firii m-aș descompune în otrava aflată în semeni. În real această otravă se identifică cu indolența, neputința și nevrerea. Nu am calitatea Vraciului din înalturi, dar mă știu mult mai implicat decât El. Nu-mi reușesc a-mi fie mie antidot, însă în semeni pot fi stavilă otrăvii până-n revenirea lor. Răscolit dincolo de prăselile ființiale, mă voi întoarce înspre mine pregătit pentru orice război mi-ar fi gândit destinul. În tranșee nu mă ascund de viață, mă ascund de răzbunarea de care sunt capabil. Încă un rug se stinge-n mine, încă o existență cândva dragă mie se alătură eterului ...     
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu