vineri, 31 ianuarie 2014

Testament (IV)

Alpha și Omega

Refugiat în alte emisfere, las criticilor mei cu limbă-nveninată dar și decedată, DEXT-ul (dicționarul expresiilor și trăirilor).
Caută agonie, 
amăgire,
..., 
blasfemie, 
...,
desfrânare,
dezvirginare, 
eros,
...,
fericire,
iubire,
...
sex,
trădare, etc. 
(adăugați voi ce se poate, ca să nu vă încarc eu inutil memoria)


O singură explicație pentru toate: numele meu! Este tipărit cu cerneală simpatică. Nu se poate copia! Se studiazã în doi la focul șemineului, sau în grup - la foc de tabără. Înainte de studiu evitați pe cât se poate băuturile acidulate și fără alcool.
(suc beți -> suc puteți)


După studiul elaborat și în exces aplicat, ne vom contopi.

Eu sunt voi,
voi sunteți eu.
Nimic nu ne diferențiază;
și nu ne definește! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu