vineri, 10 ianuarie 2014

Pedeapsă

        
        Pasiunii nestăvilite i-aș da pedeapsă. Să stea în genunchi pe cioburi de sticlă marină; sticla în care a stat ascuns mesajul neîntinat al Penelopei, ”iubirea persuasiune-i peste timpuri”. Din amestectul sangvin al pasiunii și cioburi, tu să-mi răsari statuar în sticlă. Prin transparența ta văd bătăile inimii simulându-mi alerta pulsului ce te-aștepta din negura ființei. Îmi doresc să fiu purtat în bătăile tale sangvine, precum Isolda ispășindu-și pedeapsa. Când lumea va ceda poverii frumuseții tale și-n miez de noapte nepăzită redevenit-ai cioburi spre desfătarea lumii, am să te port în locul ferestrei spre mare; întoarcerea ta în originile iubirii mă va ierta pe mine de timpul răzbunării ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu