joi, 2 ianuarie 2014

Să-mi fie ...

 
Să-mi fie în clipă a-ţi scrie din mine
Din cele s-au dus şi nu vor mai fi
În timpul tăcere se-nchide un sine 
O lume din mine te iartă de-a fi,

Să-mi fie în sânge durerea din plagă
Iar leacul prin vene se-aşează stingher
Tot frigul din tine mă stoarce de vlagă
Nimicul ucide când nimic nu-i la fel

Să-mi fie prin taină iubirea purtată
Cuvinte te-aşteaptă în dorul de veghe
Îţi spun despre mine prin taina uitată
Departe-i iubirea, măsoar-o în leghe

Să-mi fie în noapte ispita aproape
Păcate-n asediu sub aripi de înger
Chemarea din toacă e viaţă şi moarte
Chemarea din mine e tunet şi fulger

Să-mi fie în moarte pasiunile toate
În vale pustie să umblu desculţ
În tine uitarea salvează ce poate
În mine iubirea îşi face denunţ

Şi cum se-ntâmplă în moarte defăimarea
Înveţi a da din tot ce ai primit
În altă viaţă Doamne dă-mi chemarea!
Să-mi fie ţărm, trecutul ce-am iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu