sâmbătă, 1 februarie 2014

Testament (VII)



... de la conștientizare m-am plimbat creștinește, pe unde m-au purtat pașii. astfel, refuzând balcanismul am optat pentru existența latină. am aflat de tăcerea, infinitul și sărutul lui brâncuși, geniul lui eminescu, vioara lui enescu, plânsul lui porumbescu, ironia lui caragiale, drama lui iorga, țăranca lui grigorescu, agonia nihilist-cioranistă, patima lui ionesco, chinul lui luchian, refuzul lui preda, răbdarea lui nichita, pragmatismul lui noica, culoarea lui aman, periplurile lui bogza, iubirile lui petrescu, vremelnicul bacovia, indezirabilul arghezi, ...
i-am cunoscut pe toți. inclusiv pe cei de care nu îmi amintesc.
sunt atins de drama românească, de neputința de a-i asimila pe ai mei. am eșuat lamentabil. și tocmai de aceea, prefer să tac, să nu mă recomand ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu