joi, 20 februarie 2014

În vremea fricii (X)


Sunt nopți în care sunt lipsit de vlaga ființei. Scriitura mea suferă pentru că trăirea nu a luat calea exilului desprinzându-se din mine. Ce pot eu Doamne a-i spune atunci celui care mă întreabă: ”Tu cum reziști?”?! Nu-mi sunt mie reazăm, atunci cum pot fi unul din umerii Universului?! Să nu înțelegi că mă irosesc în vreo pretenție absurdă, doar mi-e de trebuință sinele. În astfel de nopți mă simt în raritatea vieții, un soi de ucigaș cu simbrie tocmit tocmai de propria-mi rațiune, revoltată împotriva neputinței lumești. Oare în ăste momente să-mi fie vulnerabilitatea consoartă? Nu-mi simt pulsațiile sangvine în întregul cărnii, mai degrabă sunt așezat într-un sânge stătut. Mă caut de sens și rost și nimic nu-mi oferă răspuns; nici cerul nu se înduplecă înspre o rostire cu tâlc. Zac în absurdul tăcerii, într-o nefirească liniște. Oare acesta să-mi fie un semn din parte-Ți, prin care îmi spui că sunt o întâmplare în rostul lumii închipuit de tine?! Și dacă ar fi astfel, nu-Ți voi ceda fiindcă de fiece dată mă salvează setea de viață ...

Dă-mi Doamne viul nopților mele, iar pentru semeni păstrează rostul lumii închipuit de Tine ...        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu