miercuri, 5 februarie 2014

Derapaje (IV)


          Sentimentul renegării îl păstrez intact din acel timp al ruperii din carnea Divinului. Am fost educat să atârn agățat de cămașa Lui și-n orice moment al durerii mă regăseam în lacrima universului. Eram ancorat într-unul dintre porturile unde andocau toate sufletele avariate de furtunile existențiale. M-am exilat în singurătatea unicei furtuni care m-a primit, asumându-și fiece reverență uitată în iubiri pierdute și-n semeni. Atins de reminiscențele acestei mari melancolii acum m-am agățat de orice-i lipsit de suflet, de viață. Poate mi-ar fi fost mai bine să devin la rându-mi port, dar cum poți rezista taifunului? Îl poți privi în taină și ulterior desfăta cu disperarea fiecărui naufragiat. Într-un târziu realizezi că exilații devin tot mai mulți și marea care te-a primit devine tot mai înghesuită. Și nu am scăpare. Nu există porturi pentru exilați și ancora mea a ruginit în ridurile frunții. Am albit privind la alte naufragii și nici un pol nu-și trimite soliile înghețate să mă scufunde. Ridic privirea să caut un alt colț al cămășii Lui și am senzația că mă înec ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu