duminică, 2 februarie 2014

Trăiește sau mori!


De când m-am conștientizat am început a iubi viața. Chiar dacă mi s-a reproșat adeseori că în scrierile mele se regăsește doar componenta urâtului din complexitatea vieții, fără a mă explica, spun că mi-am făcut mereu temele în ceea ce privește viața și capcanele ei. În regulă! Mă opresc în permanență asupra grotescului vieții, asupra suferințelor și tristeților care o compun. Și?! Care-i necazul aici?! Nu este nici unul. Orice palmă sau ”șut în cur” pe care viața mi le oferă prin intermediul semenilor, eu le percep ca efecte secundare provenite din neputința în ale înțelegerii și priceperii semenilor. Fără a mă intoxica cu aforisme de genul ”ce nu mă omoară, mă face mai puternic!” am relaționat mereu în armonie cu orice provocare a vieții, chiar dacă mie mi-a părut o mișelie. Am riscat adeseori în situații limită forțând cu capul înainte orice obstacol ivit în cale.
Nu am nici o problemă în a lupta pentru impunerea unui adevăr, indiferent care sunt mijloacele și, mai ales, consecințele. Trebuie să specific faptul că mă lupt pentru un adevăr doar dacă este un imperios necesar altora, unui grup minoritar afectat de lipsa acestui adevăr, sau dacă vreun năpăstuit o cere; strict pentru mine, un adevăr rămâne un adevăr și atât. Pot trăi în singurătatea-mi sprijinindu-mă pe principii corecte, care (paradoxal pentru un agnostic) respectă multe din canoanele creștine. Revin și adaug –nu am o problemă în a spune lucrurilor pe nume, a rosti adevăruri care pe terți îi deranjează sau induce posibiltatea lezării intereselor personale. Logica este simplă: interesele noastre diverg și mie îmi repugnă totalitar minciuna și toate implicațiile ei, chiar dacă aceasta adnotă și defectele vizibile ale semenilor. Nu am teamă de vreo rostire anume la adresa cuiva, dacă am convingerea că această rostire izbăvește un adevăr. Nu m-am născut în fața televizorului și nici nu sunt un devorator de filme și teorii ale conspirației încât să mă tem aiurea pentru viața mea, sau chestiuni hilare de acest gen.
M-am hrănit de pe la începuturile conștientizării, care a coincis cu lupta pentru reabilitare a conștiinței, cu suferințele. Am început cu cele aparținând celor dragi mie; ulterior am aprofundat ideea experimentând pe mine. Dar spre deosebire de majoritatea cunoscuților mei, eu mi-am asumat din timp orice agonie, suferință ori dezamăgire. Le-am lăsat să-și facă sălaș în mine și le-am crescut controlat, învățând din ele. Acesta este și motivul pentru care sunt uneori catalogat arogant și indiferent, pentru că suferințele care lovesc în oameni, sub varii forme, mie îmi par puerilități sau jocuri acneiece care nu se pot manifesta la nivel epidermic și atunci fac ravagii la nivel hormonal. Nu dețin un ego incomensurabil, după cum consideră eronat unii și alții; nici măcar nu dețin un ego, pentru că nu-mi pasă. Nu am timp pentru măscăricii care-și spun psihologi sau care își flutură diploma pe pereții goi ai sufletelor lor îmbuibate de teoretizarea și clișeizarea rațiunii. Le spun încă odată, aici în scris, că sunt mai defecți decât își închipuie ei că aș fi eu; doar ei cred că sunt într-o limpezime și luciditate canonică. Sunt niște mizantropi surmenați care-și permit inconștient să-i nenorocească pe cei care-și pun sufletul pe masa de disecție în speranța unui ajutor. Mai există o tagmă pe care aș mărunți-o în rațiuni și simțiri: tagma/ginta autointitulaților genii. Alți măscărici cu limbaj și atitudine demnă doar de curtea interioară a bibliotecii academiei; când spun curte fac referire la curtea fără alei asfaltate și înflorate, o curte plină de praful de pe ”toba” care le găzduiește neuronii. Nu este nici o diferență între un/o nimfomaniac(ă) care crede că trăiește intens dacă-și eliberează tensiunea sexuală și el/ea zburdă pe câmpiile Elizee ale plăcerilor carnale. Am o veste tristă pentru ei/ele! Nici măcar să și-o tragă nu sunt capabili, respectându-le oprobriul propriului lor limbaj; sunt niște biete animale care copulează în afara țarcului și care pe arca lui Noe ar fi avut loc doar la galere, locația perfectă pentru detensionare. Pfff! Sapiosexualitate! Gastrosexualitate! Ce termeni domn’le! În curând vor inventa și dextrosexualitate. Îl explic eu să nu-și mai bată geniile capul și cu asta. A te lua cu ambele mâini de cap atunci când viața îți dă un ”șut în cur” și să răcnești prin curtea academiei ”ce m-o f***t viața!” sau ”ce m**e mi-am luat!”. Sau a cuprinde cu ambele mâini un mândru falus (artificial au ba) cu care să-ți dai învârtoșat cu el de ”tobă” până te părăsește praful! Să vă fie clar! Nu-mi cer scuze pentru limbaj, pentru că nu vreau. Dorințele sunt pentru satisfacerea mironosițelor cu șervețele parfumate, folosite strict pentru reumezirea degețelelor uzitate în intensul unei masturbări atroce ...  
Trăiți cum vă place, oameni (ne)buni. Nu-i treaba mea și a nimănui ce înțelegeți prin ”trăiesc viața cum îmi place!”. Nu căutați argumente pentru a trăi, mai degrabă căutați argumente pentru a nu mai trăi. Pentru ultima variantă nu veți găsi nici un argument veridic. Nici cancerul nu este un motiv pentru a renunța. Respectați-i doar pe cei de lângă voi, pe cei care contează și bucurați-i și pe ei atrăgându-i în tumultul frumosului vieții. Nu uitați asta! Grotescul este o chestiune intimă! Grotescul nu se împarte cu nimeni. Trăiți până la epuizare. Când nu mai puteți ... sau, dacă nu știți și vreți a trăi ...
Eu așa sunt construit!

Live life or die!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu