duminică, 12 iunie 2011

Timpul Evei

Un chip perfect, un sân sublim, o nuditate albă sub tentaţia desfrâului. Toate acestea într-o unică femeie, adică mai mult decât privirea mea poate suporta. Un suflet indecis, o raţiune ce mă refuză şi un flirt ce mă provoacă. Toate acestea într-o unică femeie, adică mai mult decât raţiunile mele pot înţelege. Un acelaşi „te doresc”, o derutantă chemare „te iubesc” şi aceeaşi uşă închisă care ne desparte complet trăirile. Toate acestea într-o unică femeie, adică mai mult decât sufletul meu poate cuprinde. Un pahar cu votcă, un pachet de ţigări şi o poză din care te-am decupat, aruncată neglijent pe masă. Toate acestea într-o unică iluzie, adică mai mult decât ceea ce sunt. Abrupt îmi este sfârşitul, iar vremea mea a trecut demult. Pentru mine nu mai sunt secunde, dincolo de intrusul din mine nu mai există viaţă. Am apus! E timpul Evei ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu