duminică, 26 iunie 2011

(I)


Regretele sunt sincope ale afectului. Daca sufletul meu va dispărea odata cu mine, Dumnezeu şi-a ratat creaţia. Regretul ratării Îl va umple de melancolie.
*
De la naştere am fost condamnaţi la singurătate. Singura diferenţă constă în faptul că singurătatea mea este autentică. Istoria contemporană mă va consemna ca fiind o eroare genetică a părinţilor mei.
*
Muzica m-a învăţat să iubesc, iar omul să urăsc. Ambele sunt creaţiile Lui. Şi totuşi, unde a greşit!? Sunt convins că uitându-se în abisul afectului meu, nici măcar El nu cunoaşte răspunsul.
*
Dacă sufletul meu ar putea vorbi, ar fi condamnat la tăcere. Când nimic şi nimeni nu te completează, tăcerea este tot ceea ce-ţi rămâne. Târziu am înţeles de ce Dumnezeu îmi vorbeşte prin limbajul semnelor. Păcat că tăcerea hrănindu-se, mi-a amputat braţele.
*
Câtă nefericire trebuie să suporte trupul meu ducând povara sufletului. Refuzând durerea, stă înţepenit în verticalitatea-i cunoscută sfidând neliniştile metafizice ale acestei lumi, care-şi caută patetic consoloarea în Dumnezeu. De atunci El este îndoliat.
*
Deşertăciune îmi va fi numele. În livada Lui, îngerii îşi dispută nevrotic locurile rămase diponibile la botez. Între timp mă ocup responsabil de amăgirile semenilor.
*
Cu cât ştiu mai multe despre mine, cu atât mai înfiorat par de propria-mi transparenţă. Voi perpetua această sete de autocunoaştere până la evaporare.

2 comentarii:

  1. Mare si frumoasa revelatie. Mi se infioara sufletul, mai ales pentru dreptatea de care te acuz.
    Sincopele afectului sunt oribile, vreau un afect neafectat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorința d-voastră este ireal de absurdă, dar frumoasă. Orice acțiune afectează afectul este un proces ireversibil. Suferim modificări, ne maturizăm oferindu-i afectului propria sa rațiune. De aici înainte nimic nu mai are valoarea de absolut doar dacă este strict autentic și original, dar foarte puțini semeni sunt capabili de a oferi revelații. Din toate astea rămânem cu bucuria că existăm, că mai există oameni care îmcearcă să schimbe ceva la noi, pentru noi, sau pentru ei. Restul!? Iluzii ...
    reverențe.

    RăspundețiȘtergere