duminică, 24 noiembrie 2013

Nimic nu e definitiv (II)


Prezentul nu-mi este cu nimic de ajutor. Secunda care ar trebui să mă lepede de povara nimicului nu există. La începuturile acestui a fi” strigam din puteri după toate ființele care îmi petreceau destinul, căutând un punct de sprijin, de plecare înspre orice. Nu am avut niciodată ca destinație durerea sau amărăciunea, dar m-au izbit violent cu fiece gest altruist care mi s-a întâmplat a-l primi sau dărui. A dormi cu ochii larg deschiși sau a privi viața cu ochi închiși mi-e totuna, căci numai paradoxurile completează exilul conștiinței. În adâncurile tăcerilor mele trosnesc agoniile și fiara ce zace în mine prinde contur; aș putea trăi devorând pasiunile sau zvârcolirile din semeni, dacă aș știi că aduc clipa evadării din lagărul asumat ca existență. Am știut că nimic nu e veșnic încă de la prima dojană părintească, iar confirmarea a sosit odată cu prima iubire și primul orgasm; tocmai de aceea am răbdarea clipei, iminenței ei. Clipa va aduce mântuirea și un alt nou început. Mă întristează faptul că am uitat să număr, încă de atunci când primisem a doua șansă …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu