duminică, 17 noiembrie 2013

Despre tristețe


O stare similară unui iad abrupt îmi este tristețea. În real, astă tristețe nu este nimic altceva decât acceptarea a ceea ce sunt. Nu contează dacă sunt mai curajos sau nu, mai inițiat în cele ale durerii și amăgirilor, acum contează doar că sunt. Dincolo de orice echivoc se întâmplă un purgatoriu, căci mi-s departe de orice nefericire și mai ales de ceea ce îmi este străin, o oarecare fericire. Iad sau rai, alb sau negru îmi este totuna doar pentru că lacrima nu se mai sprijină de nimic; cade surd și se sparge de pământ nehrănindu-l. Sinceritatea trebuie să o împart și cu mine, nu doar cu semenii și spun că încă din pântec mama mi-a numit sora geamană Trisețea. Nu mă duce și nu mă cheamă nicăieri. Ne tolerăm reciproc și ne asigurâm tacit acel echilibru numit supreviețuire fără compromisuri. Oare de ce nu-mi este niciodată dor de ea!? Doar dacă îmi este alături în fiece clipă ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu