duminică, 8 decembrie 2013

Scriitorimea pulime


Deci așa! Nu știu ce mama ei de treabă m-a apucat să-l citesc pe Bukowski. L-am citit pe Bruckner, pe Miller, dar feciorul ăsta, tristul scriitor obsedat sexual se ia la întrecere serios cu ăi doi menționați mai sus. Nu-mi vine să-mi iau scumpa soție la "ciocane", nu-mi vine să-mi sun amantele (CĂ NU AM DE TREBUINȚĂ) să facem sex prin telefon sau să mergem undeva unde să devalizăm ca animalele vreo speluncă cu ceva margarete pe frontispiciu, nu-mi vine nici de o masturbare atroce. Mai că după masteratul ăla subțire în medicină (finalizat acum șase ani, dar diploma nici acum nu mi-am ridicat-o) aș mai face ceva studii și m-aș specializa proctolog. Să le fac o colonoscopie ăstora trei cu propria lor limbă, să le rup mâna cu care își scriu capodoperele și să le-o pun în formol ca pe ”bucuria” lui Terente (să crape scriitorimea de ciudă). Apoi ca finalitate le-aș scoate mintea lor bolnavă pe aceeași zona pe care se intră pentru colonoscopie și le-aș arde-o într-o piață publică cu participarea tuturor idioatelor care s-au lăsat seduse de astfel de lecturi. Să ne înțelegem: nu-s ușă de biserică, sexul ca artă nu-mi este străin, că oi fi sau nu un amant dezirabil mă abțin, dar să explic eu public și prostimea să mă citească (mea culpa) cum este cu sexul în barbarismul lui, dincolo sau înainte de eros și arta lui, mă iau toți dracii. Și ca să nu-mi fac păcate că suntem în postul Crăciunului înjur altfel: "Paștele mamii ei de literatură și de obsedați sexuali!" ...
Doresc să fiu foarte clar înțeles, chiar dacă nu merită. Suntem animale și avem instincte, inclusiv cel al procreerii. Dar de ce măsa de treabă nu-i treaba mea intimă, a scriitorului, și trebui să fac o expunere publică? De nu o împărtășesc cu amantele sau soția într-un budoar numai al nostru? Cum ar fi lumea asta dacă toți am ieși în public, ne-am mastruba și ne-am deda la orgii? Pot face orice, pot experimenta orice sexual, dar eu consider că este treaba mea, că ține de intimitate. Și eu mă pot agăța de lustră și masturba legănându-mă urlând ca Tarzan, privind-o pe o virtuală Jane cum își face bucurii maxime cu degețelele, dar trebuie să scriu despre asta? Nu este o barbarie inutilă, este o barbarie bolnavă, doar astfel pot acești scriitorași de felicitări de “Ziua mamei” să cucerească o femeie. Corect! Cât timp are cine îi citi, cu siguranță vor avea și fani. Fanii acestui tip de lectură sunt viitoarele prostituate (dacă nu sunt deja), nimfomanele, onaniștii și ratații sentimentali. Și pentru că sunt în pragul unei “corupții” nervoase, mai adaug: “sexualizați-vă, ostracizați-vă, siluiți-vă reciproc, dar nu vă înmulțiți. Scăldați-vă în propriile fluide în orice toaletă sau piață publică, dar rogu-vă înainte de asta castrați-vă chimic.
Iar pentru cei are sunt tentați să scrie vreodată astfel, mai am un mesaj: apelați la bun simț și rațiune. Sunt daruri divine, moștenite de la părinții noștrii. Gândiți-vă la educație și la ce lăsați generațiilor viitoare.  
Nici nu aveți idee cât m-am cenzurat ..........................

Un comentariu:

  1. Ha, ha, daca mai asteptai 10 minute, textul asta ar fi aratat altfel.:)) Intelegi ce vreau sa spun:))

    RăspundețiȘtergere