sâmbătă, 14 decembrie 2013

Depravare


This is my new fucking middle name. Dacă veți citi și veți înțelege cuvintele care urmează a fi scrise sunteți mari; mă pot risca să spun că sunteți mai înțelepți decât mine. Sunt livid și slăbit fizic; sangvinitatea mea se evaporă clipă cu clipă umplându-mi arterele cu pasiune. Curge prin mine tot ce se poate regăsi în albastru cerului pe unde îngerii își permit exhibiționismul liber consimțit. Prin rănile mele s-ar scurge vâscozitatea morții, singura dovadă a libidoului ei. Nu sunt bolnav, nici nu simt chemarea fatalității; doar că pasiunile mele se pierd în abisul afectului. Orice pasiune care mă arde la temperaturi solare nu poate umple acest abis. Am strâns din memorie toate pasiunile adunate, le-am făcut buchet, le-am înfipt în crucea sufletului și degeaba. Sunt ca o pustă frigidă în care nimeni nu vrea să locuiască. Nici măcar Dumnezeu...
Plec să mă-mbăt! Dacă-mi reușește, o să-i sărut morții coapsele ! ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu