joi, 11 august 2011

Spune-mi


Spune-mi despre tine, despre păcatele Evei
şi tainele ei păstrate în tine
aminteşte-mi despre slăbiciunile mele
şi despre cum îmi închideam gândurile
în colivia ruginită şi inutilă a minţii mele
să nu te ajungă
să nu îţi devoreze iluziile.
 
Spune-mi despre vara trecută
când ne spălam în ploaie trupurile
încordate de pasiunea păcatului de-abia împlinit
despre tăcerile noastre
şi spaimele sperjurului şoptit
înfăptuit de-abia acum
când nu mai suntem.

Spune-mi despre mâinile mele
despre refuzul lor de a te părăsi şi-n absenţă
nu ştiu şi atunci te întreb
umbra ta le simte încă căldura,
tu mai crezi în paralelismul destinelor noastre
linia inimii
îmi mai trădează obsesia pentru tine?

Spune-mi despre cum e viaţa după noi
dacă mai am loc în visele tale
îţi ştiu speranţa
că fluturii se reîncarnează în fiece vară care ne urmează
mai bine lasă-mă să-ţi spun
că nu-mi mai permit sperjururi
până la prima ploaie sau cea din urmă întâlnire cu tine.

Un comentariu: