joi, 4 august 2011

Iertarea care pedepseşte


Sunt tot mai aproape de paralizia completă a fiinţei. Semenii mă copleşesc cu ignoranţa lor. O merit deplin! Tributar principiului “ochi pentru ochi” primesc la rându-mi ce am avut de oferit. Sunt trist pentru că ignoranţa lor nu mă întristează. Primul simptom al paraliziei a fost aprofundarea tratatului pentru indiferenţă. Şi cum “Liberul Arbitru” este ocupat doar cu cuantificarea eşecurilor personale, viaţa şi-a luat liber din mine. Nu mai am parte de nici o revelaţie, nici o fantomă a trecutului nu pare interesată să mă petreacă.
Cu certitudine port la vedere stigmatul unei agonii indescifrabile. Devoratoare de drame impersonale, umanitatea îşi pavează destinul cu lacrimi oarbe, cu vorbe nerostite vreodată. Ce neghiobie fac unii când numesc asta iertare prin iubire. Impardonabil îmi pare că ei chiar cred în astfel de tratate de existenţă. Singura scuză viabilă atribuită propriei neputinţe ar fi că Dumnezeu mi-a iertat abandonul. A impus tuturor ce mie mi-a refuzat. Rutina. El nu face trocuri şi nici compromisuri, ni le-a lăsat nouă. Mie mi-a luat tot lăsându-mă mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu