joi, 3 aprilie 2014

... te-am șters din păcatele lumii înainte de a te împlini ... (III)


Cine mi-s?! Descendent nevinovat și neîntrebat din decadentul Adam mi-s împlinitorul tuturor păcatelor. Nu am ratat nici unul, dar sunt cele câteva mai aprige și de neiertat de către PreaÎnaltul pe care mi-ar fi fost în vrere a le împlini cu tine. Ți-aș fi stigmatizat în carne gustul iederei și în urma ta orice păcat ispășit izbăvea aroma ambroziei arsă-n pasiunea cărnii. Te-aș fi muncit în iadul trăirilor tale, te-aș fi descoperit ție cât să poți ierta lumii orice voință de-a te avea. Te-aș fi împlinit până-n ultima mea suflare, completând astfel prin tine geometria ăstei lumi. Fiecărui păcat i-aș fi atribuit plăcerea cărnii muncite în imaginația fiecărui Adam care mi-a pângărit gena. Prin mine, iubindu-te carnal și cu trufia unicității, preacurvia ta ar fi devenit rugă urcată spre cer! Prin tine aș fi răzbunat alungarea noastră din rai! ...  

Devenit-am ultimul dintre Adamii care te-au ratat. În altă viață pe tine Evă te voi vizita în pielea șarpelui ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu