vineri, 25 aprilie 2014

Ebuliție


Poate ar trebui să mă bucur de fiece răsărit. Nu motivația căldurii provenite intuitiv din seninul rece al zorilor mă bucură, ci supraviețuirea nopții descompuse de un nou răsărit. Am supraviețuit gândurilor despre mine, semeni și Univers, am trecut peste orice iubire amestecată cu repulsia născută din pasiunea de care sunt capabil când ofer iertare ăstei lumi; căci iertarea nu este completă fără iubire, ea din iubire izvorăște și îi poartă mirosul. Îmi plac mirosurile umane tocmai pentru că îmi spun despre semeni, îmi vorbesc despre neglijența sau atenția lor și uneori sunt singura autenticitate a individului. Cel mai mult îmi place mirosul iubirii, este identic celui al vaporilor și totu'-i în fierbere. Cel mai îngrozitor este mirosul orgiei, aproape letal în amestec cu izul instinctelor. Mirosul morții este similar iernilor, cel mai apropiat de inodor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu