marți, 1 aprilie 2014

În vremea fricii (XII)


Frica ... una dintre formele existențiale ale vieții. Frica este unul din atributele umanității. Cândva eram un obișnuit al ei. Au fost momente când fiorul fricii îmi dădea o senzație de voluptate uluitoare. Până când am descoperit frica lipsită de formă sau conținut. Să fii bântuit de o frică fără motivație, fără perspectiva unei revoluții ulterioare care să-ți îmbunătățească viața. Ajunsesem în starea unei depresii induse prin senzația bântuirii. Mi se-ntâmpla frica fără suport, acea teamă a unei pierderi irevocabile și definitive a ceva sau cineva care nici măcar nu exista sau se regăsea precum un conținut al vieții. Am reușit evadarea din starea de maximă incertitudine cedând voinței lucidității. Ulterior am învățat să o controlez și să încep a trăi fără voluptatea ei. Mi-e infinit mai bine fără fiorul ei, dar mi-e sec, mi-e vid de formă și conținut. Luciditatea nu mi-a oferit și un substitut al ei și nici măcar o motivație să fiu mai apropiat de semeni. În vremea fricii trăiam în varii forme, eram unul dintre răsfățații soartei; în anturajul unei lucidității depline nu poți fi decât răsfățatul singurătății.

          Dă-mi Doamne tot ce ai gândit și ai pregătit pentru mine, iar pentru semeni mai picură din voluptatea fricii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu