joi, 17 aprilie 2014

Nu-mi mai vorbiți despre nimic ...


Nu-i zi lăsată făr' de paragina cuvântului. Mă-ntâmpină umanitatea cu varii teorii existențiale și dramele lor aferente. Nebunii îmi vorbesc despre frumosul ascuns în gesturi fără însemnătate. Diverse povești spuse pe voci și tonalități diferite, însă similare în finalitatea lor. Tristețea sau bucuria altora, mereu mai interesantă decât propria viață a povestitorilor. Pasiunea o regăsesc mai mult în imaginația semenilor decât în ale lor trăiri.
Am renunțat să vă mai caut de viu, de pulsația sangvină atât de dragă mie. Nu-mi găsesc scuze pentru pierderea de vreme pe care v-o împărtășesc. Mi-am asumat naiv acea toleranță nemotivată, de parcă Dumnezeu mi-ar fi încredințat păstrarea timpului. Decât să îmi ofer disprețul celor care cuvântă în van, aleg să-l împărtășesc celor care cuvântă despre pasiuni și sentimente false prin scris și care nu-mi pot simți viul.
Din cauza omului, am ajuns să-mi fie mai de preț timpul decât omul, să-mi fie mai dragă tăcerea altora decât a mea; căci trebuie să recunosc, cu propria-mi tăcere și toleranță conviețuiesc de bună vreme ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu