joi, 24 aprilie 2014

”a fi” prin neexistență ...

 

Cunosc mult prea multă lume și din acest motiv trăiesc sentimentul unei ineficiențe plictisitoare. Cel mai probabil, acesta este și motivul pentru care am înlocuit comunicarea cu distanța prin înstrăinare. Sunt capabil de orice tâmpenie ascunsă-ntr-un gând, dar ceea ce cred și spun semenii despre mine nu a fost niciodată una dintre preocupările mele majore. Știu mai multe despre toți din juru-mi decât știu ei despre mine și aceasta mă-ntristează pentru că este o altă dovadă a irosirii. În timp ce personajele care se simt îndatorate cu bârfe despre mine se ocupă cu intuiția, blajinul din mine se închide în certitudini și astfel, în verdicte. Totul, de la concept până la creație, se pierde în prejudecăți. Mi-e atât de dor de simplitate și naturalețe, încât plimbarea prin cimitir mi-a devenit obișnuință.  În parcuri și păduri viul s-a mucegăit, în cimitire viul stă în taina unei compasiuni și lacrima are gustul sincerității sării. În orice liniște te poți iubi autentic, departe de orice prejudecată ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu