miercuri, 26 martie 2014

Surse și motivații (III) ...


Am avut parte de semeni pe care i-am iubit mai mult decât s-au iubit ei pe sine. Să trăiești viața atât pentru tine cât și pentru ei este doar o neghiobie satisfăcătoare. Dar atunci nu mai contează nimic. Am fost surd între îngeri și orb între ciclopi. La final, când iubirea își consumase traiul, am realizat că i-am pedepsit iubindu-i ...
*
Poate că din cauza nemărginirii Universului nu-mi găsesc locul ...
*
În tristețe nu e loc decât pentru mine; ăstu-i motivul pentru care Dumnezeu nu-și permite tristețea ...
*          
Sentimentalismul este cea mai perfidă boală. Certitudinea cancerului te poate arunca în demență, trăind la limită totul, pe când sentimentalismul nu te lasă să trăiești mai mult de un oftat. Dumnezeu a permis muzica pentru a-și ascunde de noi oftatul ...
*
Am aflat despre păcate abia după ce l-am descoperit pe Dumnezeu. Paradoxal, conștientizarea Lui nu m-a schimbat cu nimic, doar că de atunci știu ce caut ...
*
Văd, ating, doresc, gust, iubesc. Și?! ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu