vineri, 21 martie 2014

În vremea fricii (XI)


Mă întreb cât voi mai rezista în acest delirium, cât voi mai continua a trăi și scrie astfel? Sursa de inspirație în cazul meu va dăinui cât voi fi contemporan ăstei lumi; în consecință nu-mi lipsește energia creației, mai ales a trăirii. Mi se întâmplă de saturație și rațiunea îmi dă zvon despre revenirea la nerv a afectului. Orișicât aș sângera și orișicâți donatori vor fi generoși îmi este de repulsie resemnarea universală. Să trăiești în neștiința și adormirea semenilor, să treci zilnic pe alei marcate de sleire și neputință, să citești chipuri încărcate de morga eșecului, să-ți lipsească zâmbetul cosmosului.
În contextul Universului nu contăm, dar mai multe gânduri îndreptate spre porțile cerului ar fi un semn de apocalipsă. Nu am nici un război cu semenii, pentru că dincolo de aparența socializării pentru mine nu mai pot exista surprize; nici nimicul nu mă mai surprinde ori impresionează. Aleg un război inutil cu Divinitatea doar pentru a-mi păstra viu spiritul. Fără ființialitate aș fi doar un oarecare donator de sânge și organe; cel mai probabil și refuzul ar fi cel indicat, căci cui i-ar fi de trebuință o inimă care pulsează sângele în partea întunecată a cosmosului, partea lipsită de vrere și viață?!

          Dă-mi Doamne puterea propriei suportabilități, iar pentru semeni păstrează tot ceea ce ți-am refuzat ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu