miercuri, 19 martie 2014

Sunt rest ...


Evanescență  ... dacă mi-ar fi în ăst fel existența, mi-ar fi de mulțumire a ceea ce sunt. Mereu mi-am purtat decepțiile cu demnitatea unui bastard încoronat. Ceea ce primisem ca și candoare s-a regăsit în fiece iluzie neîmplinită. Dezideratul a fost răspunsul fiecei iluzii încercate. Amarul gutuilor mi-au stat dinaintea poftelor vieții și atunci m-am decis să-i port mirosul. Știam încă din vremea deciziei despre ce va urma și cum îmi va fi în acel alcov mânjit de inimile însângerate pe care le părăsisem.  M-am bucurat de vulgaritatea fericirilor mărunte și finite, din nevoia așezării unui zâmbet pe chipul nedefinit al umbrei. Mi-a fost de pustiul, fierbințeala și răceala deșertului și toate ăste le-am cerut pentru a fi un tot. Apoi m-am uitat lunatic spre cer trimițând săruturi sorei mele, luna. Am sperat ca în obscura lumină să aflu ruinele unei credințe infinite, să mă pot procopsi cu iertare pentru neputința de a iubi în suficiența ființei. Mă arunc orbește în deschizătura oricărei ființe care mă petrece și mă caut de mine.

Sunt restul pe care femeia îl primește când sfârșește prin a–și dori iubirea,în orice formă a ei ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu