duminică, 9 martie 2014

În starea ruinei ...


Despre o posibilă vindecare niciun zvon. În realitatea melancoliilor mele, din instanțele măruntei mele existențe, nu percep nici o solicitare spre implicare. Cine și-ar asuma martiriul unei melancolii străine ființei? Sufletele stau împreună doar în așezarea unei armonii, însă sinele meu s-a adaptat dintr-un timpuriu în armonia specifică singurătății. Simt adulmecarea lumii în juru-mi, dar dincolo de ea nici o încumetare. Mi-este mai bine astfel, dar mai bine îi este ăstei seminții în distanța față de mine. Ființei, melancoliile i-au scobit firide și în carne timpul și-a lăsat amprenta. Inutil în vigoarea cărnii își fac partajul rațiunea și viul spiritului, câtă vreme afectul zace în ruină. Seva sangvină se caută de cărare în toate, în vreme ce în ruină se irosește; aici s-a scris deja istoria unei existențe așezată în magna tăcerii ...      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu