duminică, 31 ianuarie 2016

Ce să fac cu săruturile tale?!...


Ce să mai fac cu primul tău sărut,
când de atunci mai sunt printr-o minune?
De-oi fi nimic sau fi-voi absolut,
e inutil ce-aș mai putea a-ți spune.
Ce să mai fac cu sărutul sub soare,
când foamea mi-o astâmpăr în noapte?
Tu te sprijini pe-a mea abnegare,
eu mă hrănesc cu minciuna din șoapte.
Ce să fac cu sărutul din seară,
când mă sting ca o toamnă târzie?
Tu în carne-ți îmi ceri să fiu fiară,
și în noapte să-mi fii fantezie.
Ce să fac cu săruturi diluviu,
când de-apoi o vom lua de la capăt?
Viața ta-i un perpetuu Vezuviu,
calea mea-i printre pietre și șchioapăt.
Ce să fac cu sărutul din urmă,      
când mă împart între lumile de-apoi?
Ce straniul firii tale n-a putut vieții să-mi curmă
îl poți păstra tu pentru amândoi...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu