miercuri, 11 iunie 2014

Trăiesc în paradisul umbrelor



Motto: ”... mi-e dor de tot ce nu am fost și tot ce nu s-a împlinit ...”


Candoarea singurătățurilor mele își trage seva din exilul impus proscrisului care devenit-am. Damnatul își acceptă soarta sperând într-o iertare atemporală, însă eu proscrisul, am șters toate ipotezele iertării. Sublimul unei melancolii este o concesie divină, un preambul al iertării, în mine însă se deschid tenebre ființiale și-n ceasul zorilor nedormiți, picurii de rouă îmi iluzionează preludiul amorului cu tine. Viciul iubirii de la tine l-am căpătat și datorită împlinirii lui ajuns-am proscris. Parcurg un drum al întâmplării și-n marginile sale am așezat toate tainele tăcerilor mele. Tainele se prefac în umbre și-ți poartă vie amintirea. Umbrele au forma ta trupească și mă-ngrijesc în întâmplare. Mi-e dor de infinitul aflat în tine, de paradisul promis, însă mă tem de umbrele ce-l păzesc de mine, de nevoia proscrisului de-a fi primit în iertare. Umbrele primesc chipul tău și sângele meu primește sărutul Julietei ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu