duminică, 15 iunie 2014

Antagonie



Motto: ”... destinul mi-e scris
într-o carte,
vândută pe gratis în piață ...”


Mă caut de soare în noapte
și luna-o agăț în vătrai,
nu-i nimeni să-mi spună prin șoapte
”te duc pe o culme de rai!” ...

Mă caut de rai în infernul
iertării ce strig să mi-o dai,
bătaia se stinge în sternul
strivit sub copite de cai ...  

Îmi caut norocu-n copite
zvârlite-n sălbatic-nebun
și ruguri se-aprind pe morminte
sunt cale lactee în carne de tun ...

Mă caut de pace-n cazarmă
și-ți scriu o scrisoare de-amor,
cuvintele-s singura armă
ucisă-i trăirea de dor ...

Mă caut de tine în mine
damnat între trist și senil,
golit sunt de tot și de sine,
conștiința îmi cere azil ...

Mă caut de moarte în viață,
destinul mi-e scris într-o carte
vândută pe gratis în piață,
”Mă caut de viață în moarte”! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu