vineri, 25 iulie 2014

Sin with me!




În tine cerul și-a vărsat candoarea
blestem adus lucidei minți,
tu ai ales să fii trădarea
ești nefirescul celor sfinți.

Căpruiul tău, deschis mai bine
mă cere-acum adulterin
și pofta se stârnește-n mine,
am să profit de tot, din plin.

Copilă arată-mi tâmpla stângă
să-mi sprijin fruntea cortical,
în taină zeii-ncep să plângă,
căci i-ai sedus sentimental.

Iubito, dezvelește-ți sânul
cu lumea martor să-l sărut
și patul nostru va fi fânul;
îți amintești cum te-am corupt?

A tale coapse vor atingeri
și răsuciri de labirint,
e gelozie printre îngeri,
în rai și iad se bea absint.

Obișnuit fiind cu păcatul,
a-l înțelege și-mplini,
tu m-ai ales să-ți fiu amantul
din stirpea răstigniților de vii.

Te voi iubi în fiecare seară
m-am pervertit la infamii,
sunt lob mușcat de-o șoaptă selenară
lasciv descânt: ”Please! Sin with me ...”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu