duminică, 27 iulie 2014

Dă-mi de știre ...



Adu-mi aminte despre tine
și dă-mi de știre că mai ești,
trecutul mă inundă, vine
romanța mea dintre povești.

Se-ntâmplă focul să mă ardă
în amintire-ți stă nestins,
în zile mă uzai ca avangardă
în nopți cu ființa m-ai cuprins.

Tu mi-ai hrănit singurătatea
iar eu te lepădam de dor,
în fapte îți sorbeam eternitatea
în gânduri îți juram că te amor.

Prin tine am aflat ce-i fericirea
și tot cu tine-am împărțit ce-i rău,
mi-ai spus cândva că nemurirea
va fi doar mit când nu mai sunt al tău.

Din tine și romanța noastră
a mai rămas doar patul gol
și o privire ațintită la fereastră
sunt saltimbanc cu suflet gol.

De-atunci mai joc doar roluri efemere
fără Juliete și motiv de-a fi,
uzurpator ale iubirii filiere
mă duc la nunți să-mpiedec pirostii.

Mai sunt dispus la ultimă-ncercare
să rup sigiliul tainei din raiul îngeresc
tu da-mi de știre că mai poți iertare
și-am să renunț la tot ce-i omenesc.

Tot pentru tine-am să revin la viață
mă voi căi de tot ce nu am fost
și cât putea-va ființa să-nțeleagă
găsi-voi pentru noi în lume-un rost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu