luni, 28 iulie 2014

Pentru azi încă o moarte



Nu-i timpul stelei mele căzătoare
definitoriu să coboare-n lavă,
mă recunosc ca ființă muritoare
în astă lume găunoasă-n cavă;

și mă abrupt pe zidul plângerilor tale
mă-ndoi de dor ca să mă rup în două,
o parte să vegheze a ta cale,
iar cealaltă să vă rămână vouă.

Voi cei ce știți nimicuri despre viață,
blagoslovind ușor despre iubire,
păstrați simțirea-n inima de gheață
un soi de epitaf spre prețuire.

În mine nu mai e convalescență
și-n tine nu mai e de te iubesc,
sunt doar un vag, reminiscență
un sincer-animalic te doresc.

Motive sunt ca să te las a lumii
tristețea voastră e un bun comun,
fiind tributar creațiilor antumii
uitându-te, în drepturi mă repun.

Când voi alege să cobor în lavă
și de trecut te-ai vindecat,
iertare-ți cer că m-am schimbat în pleavă
iertare-ți cer, c-am dezertat.  

Dar pânatunci mai mor o noapte
fiindcă în zi robesc la traiul auster,
de-ți vei păstra păcatele necoapte
din când în când, te voi iubi stingher ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu