luni, 7 iulie 2014

Gânduri nemuncite ...




Motto: ”... ratarea se tratează cu măsura izbânzii și ura cu măsura iubirii ...”


... mă traversează uneori. Datorită lor se menține viu acel tărâm al fanteziei, locul unde toate păcatele împlinite se pot ierta; dacă iertarea este un prea mult pentru păcatele capitale, atunci ignorarea devine acceptabilă. Acest tărâm nu are defecte, oricât l-ar deforma arhitectura minții mele. Aici rațiunea se-mpacă cu toate și mi-e permis dragul pentru viață, pentru semeni, pentru frumosul abstract și chiar pentru neîmplinire. Timpul nu mă forțează înspre dovedirea nimicului, ori înspre revolta beatitudinii. Ratarea se tratează cu măsura izbânzii și ura cu măsura iubirii.  Egale sunt toate și vidul permite orice substitut. Aici, inorogii sunt narvali obișnuiți cu sângele înghețat al celor pierduți în convalescența unei iubiri. Îmi place acest tărâm al iertării, al posibilului. L-am numit tărâmul unde există un dincolo de bine și rău. Există gânduri care nu merită muncite ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu