joi, 3 iulie 2014

Când orice gest mă duce-n derizoriu



Motto: ”... ca să mai putem trăi trebuie să uităm tot ceea ce am învățat despre moarte ...”


Singurătatea mea, tot mai evidentă, este rezultatul reflecțiilor mele. Sunt convins că nu sunt singurul care se frământă căutând un sens al vieții, însă cei care simt ca și mine sunt tributari aceleiași izolări induse de tăcere. Și dacă tăcerile noastre s-ar găsi, chiar într-o forțată comuniune ele tot nu ar schimba lumea. Ajuns un sclav al rațiunii, nimic nu-mi mai pare suferință, nici măcar sentimentul inutilității. Lipsa suferinței completează lipsa reciprocității inducând platitudinea, căci fără durere și nevoi nu mai aflu nimic din cele care cândva îmi erau vitale și știam a mă bucura enorm de ele: dragul de om, bucuria de a fi, iubirea și chiar fericirea. Am renunțat la acestea până la anularea lor, fiindcă orice sacrificiu împlinit înspre trăire s-a dovedit inutil. Nici tristețea nu-mi mai reușește și nostalgia-mi devine tot mai fadă. Trăiesc sindromul ireparabilului și în peisagistica ăstei lumi orice gest și gând bun sau rău îmi induce derizoriul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu