marți, 22 iulie 2014

Prea lungi secundele unei împăcări efemere



Motto: ”... sunt pulberea prafului irosit de vânt în vâltoarea unui gând ...”


Depărtat în egală măsură de toate. Sunt pulberea prafului irosit de vânt în vâltoarea unui gând scandalizat de pacea vremii așternută între noi. M-am stors de iubire prefăcându-mă-n vin, doar pentru a-ți soarbe aroma buzelor însetate de amor. Le-am uitat gustul, dar le-am păstrat forma pe trupul pus la tocmirea timpului în mina de sare rămasă în sufletul secat de lacrimi. Nu sunt trist draga mea, cel puțin nu mai trist decât tine. Sunt deja depărtat de tine, în egală măsură cu toate; de toate iubirile mele trecute, de toate ce-s lucruri neînsuflețite, de toate ce vor veni să-mi spună că mă vor iubi. Nu mai am loc în mine de taină și cugetul ce-o însoțea; peste ultima vară a nins cu praful sării și totul s-a stins în ecoul salinei. În mine nu mai primesc vizite, dar există femei obișnuite să trăiască doar cu exercițiul seducției și atunci își invocă demonii insinuând asalturi. Eu nu am ce apăra, ele nu au ce cuceri, dar pentru început doar mie-mi aparține adevărul. Și ele se irosesc în bătălii pierdute și-n mine se-ncepe un muzeu al ratării. Se-ntâmplă statui din mâini frământate, aripi de îngeri ce-s frânte și trupuri chircite, însă totul pălește dinaintea urmelor buzelor tale. Zidit-am în mine tăcerea amintirii și tăcerea zidit-o-am în vidul de sare și din praful stârnit făcut-am inele planetei exil ce mi-ai fost. În vid nu este vânt și vâltoare, dar am lăsat loc pentru gânduri și un eventual haos, dacă va fi cazul. Haosul, un cuvânt drag mie; doar el mai poate stârni sângele și dilata timpul istorie apropiindu-l prezentului. Și totuși ..., avem prea mult efemer în prezent și prea multă pace. Simt cum se surpă egalul măsurii din toate ...     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu