vineri, 4 septembrie 2015

În oglindă...


         ... totul se diluează; mai ales iubirea...
         ... reflexia măruntelor plăceri ne conturează nefericirea...
         ... idealul iubirii primește un sens, iar măsura trăirii e totuna cu măsura egoismului dizolvat în iubire...
         ... m-am văzut plătind cu viața, pentru fiece iubire irosită...
         ... suferința ne dezvăluie diformitățile apartenenței noastre la ea...
         ... indiferența va fi întotdeauna transparentă...
         ... fiind robul pasiunilor mele absurde, am descoperit pragul cel mai de jos al umilinței; mi-am descoperit josnicia...
         ... singura care jubilează e ironia; sub nici o formă cea a sorții...
         ... mi-am dezacordat slăbiciunile și mi-am acordat singurătatea...
         ... neliniștea temerilor se strâmbă la mine...
         ... spunem cel mai ușor ”Adio!”; toate despărțirile sunt suportabile...
         ... doar somnul rațiunii-i același...

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu