luni, 21 septembrie 2015

Chemarea în ”Neplecare”

 

         Obsesia Hans Zimmer. În pustiul din mine, Zimmer are ecoul unei catedrale. Devenit-am un trup implicat în asimetria nopților rămase făr' de tine. Încep fiece noapte prin a mă feri de reflexele lunii. În ele umbra ta e mereu prezentă, căutând-o pe a mea. Tu nu știi, însă umbra mea se deosebește de zgomotul nocturn al străzii; are fermitatea căutărilor mele, iar umbra ta... E tăcută ca frigul tăios al iernii. Amintește-ți! Cândva, de tăcerea ta sprijineam munții și candoarea ta topea nămeții crestelor. Acel cândva a renunțat la măsura timpului; la fel și pietrele din care-s crescuți munții. Doar eu depind de timp. De când nu mai suntem trupul meu e un metronom care adună secundele de singurătate. Umbrei mele i-am lăsat povara dragului de tine.

         Ce mi-ai răspunde, dacă ți-aș spune că străzile orașului știu totul despre tine, despre povestea noastră?... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu