duminică, 20 septembrie 2015

Aceeași ”Neplecare”

 

         Trotuare ude și vântul acestei seri de toamnă. Orașul își păzește destinul sub lampadarele ostenite de etatea lor. Orașul e bătrân și în el toate se învechesc. Chiar și oamenii și amintirile lor. Evadarea mea din casă, din gândurile care te conțin și mă previn de inutil, din pe de rostul plimbărilor noastre care memorează urma pașilor tăi potriviți peste ai mei, mi-e totuna. Oriunde aș forța evadarea mi se întâmplă refugiu-n materie. Căci da, așa este! Totul se risipește în materie. Se diluează. Numai gândurile mele nu! Nici amintirile mele! Am implorat vântul serii să-mi facă țăndări ferestrele sufletului în speranța dezintegrării în materie. De ce încă mi-aud gândurile? E prea întuneric pentru clopote, pentru agitația păsărilor, pentru odihna materiei.

         Sunt eu, trotuarul ud și vântul care se ia la întrecere cu gândurile mele...   

4 comentarii:

  1. Cred ca stii cumva cat ma inspira cuvantul asta al tau "neplecare" si sensul pe care l-ai inventat pentru el...si gandurile tale invartite in jurul lui...sau ai google analytics :)...da, o sa-mi pun cuvintele in versuri si-o sa-ti trimit si clipirile mele la neplecarea asta faina...:)
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună seara, Mihaela! Nu folosesc ajutoare, gen Google Analytics, pentru a-mi exprima gândurile și trăirile. Îmi poți trimite orice dorești. Îți voi răspunde cu plăcere, însă fiind vorba de creația ta o voi face numai în privat. Reverență...

    RăspundețiȘtergere
  3. Era o gluma cu analytics, desigur prea subtila pentru a fi inteleasa. Departe de mine gandul de a-mi dori un raspuns "public". Nici nu stiu de ce am comentat aici. Probabil un moment neinspirat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt convins că acest moment neinspirat va fi compensat de un alt soi de inspirație, genul acela de inspirație care vă bântuie într-un mod pozitiv... :)

    RăspundețiȘtergere