vineri, 5 iunie 2015

Nu există viață între alb și negru


         Straniu animal este omul. Și-l simt tot mai debusolat, mai rănit, mai incert. Există o singură diferență majoră între mine, ratatul sau geniul și cei care mă blamează, acceptă sau admiră: timpul. Își permit judecăți și completează din plin această neghiobie prin ipocrizia argumentelor care le însoțesc afirmațiile. Prefer să-mi pierd timpul cu iubirea, măcar ea construiește pentru a avea ulterior ce să erodeze. Iubirea este singurul echilibru care nu necesită justificare. Ea face din mine un om mai bun pentru ca tot ea să-mi determine dezumanizarea.
         Iubim în multiple și diferite feluri, însă ura are o singură față.
         Iertăm inclusiv ceea ce nu ni s-a greșit, însă putem greși o singură dată.
         Am experimentat cu mult înainte ceea ce umanitatea încă se chinuie a înțelege. Mi-am străbătut sinele, apoi ițele rațiunii, în timpul concomitent al străbaterii lumii. Experimentând, trăindu-mă prin simțuri am înțeles că nimic nu se poate schimba, nici în mine, nici în firescul ăstei lumi. Am complotat cu rațiunea împotriva ființialului și am ales să exist doar la limitele existențialului. Mă încep în fiece amurg, sfârșindu-mă în fiece răsărit. Nu-mi doresc îngemănarea dintre ziuă și noapte, dintre lumină și întuneric, aleg lupta dintre ele. Între alb și negru există infinite nuanțe de gri, însă existența noastră e finită. Le ceea ce nu-mi este îndreptățit spre cunoaștere răspund cu refuzul acceptării compromisului. Mi-e prea mult ceea ce cunosc despre viață și semeni tocmai pentru că nu mai pot acumula și înțelege; mai grav de atât, nu mai pot crede. Lumea aceasta este singura purtătoare de gri. Astfel m-am înstrăinat ăstei lumi și ea de mine.
         Prefer în detrimentul semenilor, umbrele lor...   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu