marți, 23 iunie 2015

Despre rost și inutil



         Pășesc prin viață, ca tot neomul, printre gânduri cu rost și făr' de rost. Interferențele lor îmi conferă un echilibru tulburător. Nerostul unui gând atinge rostul altuia și gravitația devine doar suportabilitate afectivă. Ceea ce mi-a fost limpede a devenit incert, ceea ce a fost durere devenita o amintire oarecare. În anarhia acestui amestec nici nostalgiile nu-și mai află savoarea. Nici tristețea. Port cu mine gustul metalic al lacrimilor neîmpărtășite, acum ajunse șrapnel sufletesc. Sunt dependent de gânduri, de adulterul lor și metamorfoza ideilor născute din acest adulter. Mă simt din creștet până-n tălpi și fiecare pas este rostul pentru ce-i sangvin și nerostul pentru ce-am mai rămas viu prin mine. Mă târâri într-un soi de trebuințe fără argumente. La ce-mi folosește putința de a zbura, dacă nu am rădăcini și nici destinații de ajuns? Nu am unde mă duce, înspre ce mă îndrepta și dacă aș găsi o destinație, unde să mă întorc când mă știu în văduvia rădăcinilor? Preumblarea mea fără știința lucrurilor și a legilor care guvernează omul faptic, nu-i folosește de hrană Universului. Uneori și mie-mi sunt un străin straniu și-n acele momente din nou depind de gânduri, de rostul și nerostul lor. Sunt o simplă piatră înecată în lacrimi sărate de înger.   
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu