joi, 21 mai 2015

Destrămarea cărnii (VI)


         În fiece zi ce-mi stă în putințe nu fac altceva decât a-mi străbate destinul, desfășurându-mă în completa lui incertitudine. Mă simt abandonat în stupida voie a sorții și ceea ce mă păstrează în alerta pașilor este aceeași singurătate care mă liniștește. Sufletul meu este o sită care-mi cerne dorurile de nimicurile existențiale. Dorurile-mi sunt lipsite de știința cuvintelor și poartă în ele amintiri sosite în compensarea incertului mâine și astfel, nu mi se întâmplă apogeul ori descompunerea în angoasele vreunei disperări. Viața mea arată precum o valiză cu rufe curate și murdare amestecate. Valiza stă neatinsă de ani de zile păstrând amestecul omogen dintre păcate și conștiință, minciuni și adevăruri. În juru-mi, alte destine se încaieră nemotivat lăsând la vedere torturile cărnii. Valiza mea arată ca și cum aș fi cumpărat-o ieri; înăuntrul ei, mucegaiul își face treaba nestingherit, departe de orice incert și tortură. Când noaptea-mi coboară-n destin, mă las în veghea umbrei rămase din ziua trecută și scriu...       

         M-am născut bătrân și de atunci scriu cu un condei înmuiat în conștiință ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu