duminică, 15 mai 2016

Mâna ta ținea de mână ploaia...


... și așa te-am păstrat în a mea poveste;
se făcea că mă iubeai
cu melancolia ploilor de vară.
Eram ultimul sosit la târgul plăcerilor tale,
iar eu, prea timid. prea șters în mulțimea nebună
te-am simțit căutându-mă.
M-ai ales pe mine, cel mai vinovat dintre cei nevinovați
și poate,
ce mai nepângărit dintre pângăriți.

Mâna mea ținea de mână întunericul...

... și la fel a fost când m-ai alungat.
Te iubeam cu sinceritatea și nervozitatea
acelei umbrei nedefinite,
care urmărind-te,
a părăsit anonimatul prefect al mulțimii nebune.
Mâna mea este mult mai puternică decât a ta,
însă cel care a pierdut am fost eu.
Cutându-ți buzele, ținându-mă de noapte,
am primit gustul ploilor de vară.

Mâna ta ținea de mână ploaia,
mâna mea ține de mână
o nestăvilită melancolie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu