luni, 16 mai 2016

Îmbrățișare...


Îmbrățișarea mării sau nopții mi-e totuna.
Motivul banal, dispariția mea
ca ascundere dinaintea căutăturii lumii,
mă face egalul nopții și al mării.
Luna mă poate privi prin ochii sufletului tău.
Chemarea mea un semn cunoscut
doar stelelor și păsărilor nopții;
în infinita întindere a mării întunericului,
Lacteea își face cărare precum
un presupus Moise
preocupat de  dezrobirea îndrăgostiților.
Despre iubire ne poate spune
doar Dumnezeul ascuns în oftatul sufletelor noastre.
Îmbrățișarea ne poate fi împărtășită de
amurguri sau răsărituri,
vântul deșertului
și câte și mai câte,
uitate de Dumnezeu în pridvorul lumii.

Despre noi?! Tot mai puține,
tot mai aproape de nimic,
de întuneric.
Spune-mi despre mine sau
ce am uitat despre tine și noi!
Apoi îmbrățișează-mă cu marea!
Și cu noaptea! Sau cu Lacteea!
Mi-e totuna!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu