miercuri, 3 februarie 2016

Amputare


Dacă te-aș fi privit cu un singur ochi
cu siguranță te-aș fi văzut mai bine;
știi, semiorbii nu aduc deochi,
de la duminici, ei se pot abține.

Dacă te-aș fi ascultat cu o singură ureche,
aș fi putut să-mi spun neposedatul,
mi-ai fi rămas femeie nepereche
și nu te-aș fi iubit ca blestematul.

Dacă te-aș fi îmbrățișat cu un singur braț
eram amantul fără de greșeală
și sufletu-mi în lumea făr' nesaț,
în lumea celor care nu înșeală.

Dacă te-aș fi urmat cu mers greoi,
acum ar fi infimă îndepărtarea,
ne-aș fi visat prin paturi, goi
având ca așternuturi zarea.

Dacă ți-aș fi sărutat doar jumătate de gură
și tâmpla-mi odihnea pe-un singur sân,
cu soarele și luna-n bătătură
iubeam cu vrerea de păgân.

Dacă ne-am fi iubit doar pe jumătate,
fideli părtași ai eului firesc,
purtam și-acum iubiri cronicizate,
doi anonimi ai tandrului lumesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu