vineri, 14 august 2015

Ce, cum, cât, cui...


Ce...

... ne pică din cer aparține doar cerului...
... are de oferit veșnicia? Infinitul iluziilor noastre...
... am iubit cel mai mult în copilărie? Tăvăleala-n pietre, când prin vene îmi curgea lavă...
... sete de viață am avut cândva?! Nici măcar nu-mi simțeam foamea...
... patos dezarticulat mă definește! Toată candoarea ta este pervers de inutilă...

Cât...

... de mult ne-ar folosi întoarcerea în ancestral, mai ales conștientizându-ne?!...
... cinism ascunde lumina celor orbi!...
... diletantism se-ascunde în spaima neființei!...
... de vag și de neutru poate fi adevărul!...
... animalic am aflat în puritatea iubirii! Nicăieri nu am aflat ceva care măcar să merite a fi menționat...

Cum...

... mă poți iubi, când umbra mea e doar fum și cenușă?!...
... poți tu găsi înțelegere, în ceea ce eu nu sunt?!...
... poți răstălmăcii rănile mele? Tu mi-ești vraci, eu mi te doresc iubită...
... putem noi mântui ceea ce nici PreaÎnaltul nu poate ierta?!...
... putem iubi ceea ce ne seamănă?! Singura certitudine este că-i cunoaștem, ca atare le înțelegem suferințele. Ceea ce am eu în comun cu semenii este tocmai ceea ce mă desparte de ei...

Cui...

... pot cere iertare, că am devenit complicele Diviniului?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu