luni, 26 ianuarie 2015

Eu sunt tăcerea


Eu sunt tăcerea dintr-un gând
purtat pe aripile frânte
de înger negru sângerând
trudind păcate să descânte;

Eu sunt tăcerea din privire
nimicului să-i dau un rost,
fiind erudit în amăgire
pândesc iubirea contra cost.

Eu sunt tăcerea dintr-un suflet
dezmoștenit de vii pasiuni,
iubiri am strâns într-un buchet
cu nostalgia-n persuasiuni.

Eu sunt tăcerea dintr-un trup
în care niciun rost nu-ncheagă,
vulcanii reci nu mai erup
blestemele nu se dezleagă;

Eu sunt tăcerea dintr-un tot,
completul ce am fost odată,
iubirea ta-i un antidot,
iubirea mea e reziliată.

Eu sunt tăcerea din tăcere,
rămasul cel din patul gol,
când amintirea ta va piere,
voi fi actorul fără rol...

Eu sunt tăcerea din lactee,
eu sunt tăcerea dintre lumi,
doar moartea știe să-mi ofere
un postulat între postumi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu