sâmbătă, 2 decembrie 2017

Închipuie-ți că încă te iubesc


am rămas aici nemaiașteptând nimic.
când ai plecat nu mi-ai luat doar sufletul,
mi-ai luat și cuvintele,
și, vezi tu,
luându-mi-le,
mi-ai luat tot ceea ce am fost până la tine.
mi-ai luat toate mărturisirile despre tine,
toate șoaptele nopților noastre,
toate te iubescurile.  
mi-ai lăsat un dor nemărginit
și un singur gând,
gândul la tine.
aparțin locului care de-atunci nu poate justifica nici un răsărit
și doar datorită îngustimii inimii mele
îmi păstrez echilibrul
pășind pe versatila linie a vieții.
mă caut de urmele tale
străbătându-mi sufletul în toate direcțiile
în care ai putut pleca.
nemaiavând nimic de pierdut
ți-aș spune că încă te iubesc,
dar cum cuvintele mele sunt la tine,
te rog,
închipuie-ți că încă te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu