duminică, 13 noiembrie 2016

ajuns într-un niciunde...


ajuns-am doar să cred în clipa din tăcere,
din când în când în umbra veșnic trează,
tu prinsă-n amintire, eu prins într-o durere,
scrisoarea stă nescrisă, cuvântul delirează;
trimis-am în amurguri, nemijlocite gânduri,
triumf să mi-te-aducă, ofrandă nebuniei,
decor din fericirea celor sfârșiți în rânduri
și o zvâcnire-n rugă, complice agoniei!

ajuns-am prin absență, să cred că un crepuscul
te-a rătăcit prin lume, să-i fi subiect de bârfă,
motivul întinării-l vor scrie cu majuscul,
”IUBIRE INTERZISĂ, ÎNTRE-UN NEBUN ȘI-O TÂRFĂ”;
tu nu băga în seamă, încrâncenarea fadă
și nu răbda-ntre coaste disprețul care-l porți,
în ochii tăi femeie, tot ce-ai iubit readă,
tu fă-mi din ei iertare și pentru-mi suflet, porți!...

căci te-am iubit cu-adâncuri și te iubesc cu vrere,
mi-e dorul pe de-a-ntregul, nu pe bucăți corpuscul,
ajuns-am doar să cred în clipa din tăcere,
ajuns-am prin absență, să cred într-un crepuscul;
din ziua-nstrăinării mi-am pus tribut pe suflet,
pe zâmbet și pe lacrimi, pe ce se poate-ascunde
și-n clipa din tăcere, cu tine toată-n cuget,
exilul meu din tine m-a dus într-un niciunde...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu