vineri, 17 iunie 2016

... te-am șters din păcatele lumii înainte de a te împlini ... (VIII)


În amurgul însetat de fierbințeala sângelui, iarna mea plină de muguri prinde gustul amar al destrămării. Nu mai simt nici o agonie în singurătatea norilor și aparența nudității tale se pierde undeva în tachinarea cu care apusul tratează distanța dintre mine și lună, dintre tine și intruziunea mea în melancolia cu care noaptea îmbrățișează amintirea ta. Nu mai este nimic de salvat, nimic din ceea ce am fost ori îndoiala din ceea ce am devenit. PreaÎnaltul mi-a dat boala iubirii, pe care eu am blestemat-o aruncând-o printre iluziile vieții. Cel mai dor mi-a fost de anatomia frumuseții tale; gândurile, disperările, săruturile, mângâierile le-am mutat în casa nefericirii, locul unde sufletele noastre n-au ajuns din cauza rătăcirii. Nu eu am întors spatele trecutului, ci el mi l-a întors, înstrăinându-mă de propria-mi esență, de tot ceea ce am fost respirând iubire.    

Îmi las moștenire neantul, iar ție iarna mea plină de muguri...   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu