miercuri, 6 noiembrie 2019

Tu știi cât te iubesc



Tu știi cât te iubesc
cu tot ce sunt și port în mine,
să te iubesc îmi stă-n firesc
precum o respirație-n sine;
tu știi cât te iubesc
chiar dacă între noi distanță,
să te iubesc mi-e omenesc
și atunci când nu mai am speranță.

Tu știi cât te iubesc
și-n neclintire și în rece,
în mine sincerul grotesc
te cheamă și-apoi te petrece;
tu știi cât te iubesc
și dincolo de-a ta plecare,
tristețea ta îmi amintesc
și-am devenit un oarecare.

Tu știi cât te iubesc
nu pot a-ți da împotrivire,
ce să-ți mai scriu, să-ți mai vorbesc?!
Îți las o inimă-n privire!
Tu știi cât te iubesc
și uneori mai plâng de dor,
adu-mi aminte că-ți lipsesc
tradu-mi iubirea în ”ador”!

Tu știi cât te iubesc?!
Cât un firesc și-un nefiresc!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu