luni, 11 noiembrie 2019

În miezul păcatului


 

Știi, draga mea?! Sunt singur.
Și singurătatea ne face vânători,
de semeni,
de păcate,
de împlinirea lor.
Păcatele ca și blestemele trebuie verificate,
trăite,
consumate,
împlinite.
Îți spuneam la începuturile noastre:
în acest univers impersonal, să te îndrăgostești este înfricoșător!”
și atunci, în clipa fricii,
ai vrut să-mi dai sărutul de adio,
dar eu te-am rugat să mi-l păstrezi pentru o ultimă întâlnire.
Știam atunci ca și acum
că amândoi aveam nevoie de minciunile noastre
pentru a ne supraviețui.
Intuiesc că m-ai dus în Eden
doar pentru a seduce șarpele
și acum,
după imensa cădere,
sunt în iad
propunând ca troc pielea șarpelui
pentru un sfârșit decent.
Trăiesc în orașul păcatului,
a doua mea casă
și păstrătorii păcatelor mă sfătuiesc
”fă-ți din pielea șarpelui jumătate de Caduceu
și cu gândurile tale
întregește-l pe rămășitele iubirii tale!”,
dar gândul meu îmi spune:
Dacă m-aș putea răscumpăra
aș face-o doar pentru a lua-o de la capăt,
de la același capăt…
Numai cu tine!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu